tiistai 9. lokakuuta 2012

Little treat from Louis Vuitton

Jotain kivaa pienta lahti mukaani Louis Vuittonilta Pariisista... :)

Elikka mukaan lahti monogram shawl vaaleanpunaisessa savyssa! Liikkeeseen mennessani mielessa oli vahan erivarinen huivi, mutta ihastuin vaaleanpunaiseen heti ensisilmayksella. LV:n huivit ovat niin ihania etta voisin kyllakin ottaa melkeinpa minka varisen vaan! Ylla olevassa kuvassa ei nae huivia koko kauneudessaan mutta pian luvassa parempia kuvia, huiville tulee varmasti paljon kayttoa viileina syys-ja talvipaivina :)

I bough this lovely pale pink monogram shawl from Louis Vuitton when I was in Paris. More pictures coming up of the scarf in action :)





11 kommenttia:

  1. Tuo vaaleanpunainen on kyllä upea! Minä myös harkitsin tuota kesäkuussa mutta päädyin Dunen sävyiseen :) Seuraavaksi voisin ostaa suklaanruskean;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Dunekin on ihana! :) Itse mietin ensin beigea mutta oon itse niin vaalea niin jotenkin toi pale pink sopi paremmin ja toi kasvoillekkin vahan hohtoa :) mutta varmasti mullakaan ei jaa pelkastaan yhden huivin hankintaan ;)

      Poista
  2. Oi onpa ihana väri! Ja varmasti sopii sulle hienosti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) joo mulle kylla sopii kunnon baby pinkki :D

      Poista
  3. nyt on pakko kysyä että paljonko tuo huivi maksaa, koska itse olen himoinnut jo jonkin aikaa tuota, ja haluaisin tietää että paljonko pitää ruveta säästäämään tätä ihanuutta varten? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pariisissa tama huivi maksoi 350euroa, ainakin Lontoossa tietaakseni huivit ovat hieman kalliimpia. En ole varma Suomen hinnoista :)

      Poista
  4. Onpas kaunis sävy, vaikken itse vaaleanpunaisen ystävä oikein olekaan:) Kelpaisi itsellekin LV:n huivi, en omista vielä yhtäkään:(
    perfectstuddeddress.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kun olin ostamassa huivia puhuttiinkin kaverin kanssa etta monelle ei ehka sovi vaaleanpunainen/moni ei tykkaa varista mutta mulle se sattuu sopimaan hyvin :) ehkapa joskus sakin tulet omistamaan LV:n huivin! :)

      Poista
  5. Ihana huivi! Sulla on muuten tosi upea tyyli, olisikin kiva nähdä enemmän asukuvia täällä blogissa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) yritan laittaa enemman asukuvia! :)

      Poista
  6. Niina sulla on blogi, ihan mahtavaa :) Hey mun piti kysyy tosta huivista koska ite oon aatellu mustan hankintaa MUTTA oon kuullu että se nukkaantuu aika nopeasti? Ihan parissa viikossa jopa.. Niin miten on? kannattaako raottaa kukkaroo? :D

    -Joanna

    VastaaPoista